  • Data: 2004-07-26 06:49:41
    Temat: Re: Eksmisja z mieszkania własnościowego
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25 lip o godzinie 20:43, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale lodówka na poświatę nie zadziała. Jeśli nie wszystkie kaloryfery są
    > opomiarowane, to wystarczy ten nieopomiarowny odkręcić na full, a pozostałe
    > zostawić, by utrzymać ciepło.

    A teraz to wstawiłeś kolejny warunek:
    - nie /opomiarowany/ kaloryfer..... -)
    Jeżęli przy owej lodóce będizesz miał /nieopomiarowane/ gniazdo 230V - to
    będziesz tam podłączał grzejnik, kuchenkę, może nawet przedłużacz w końcu
    się tam wetknie ;) /oczywiście nie mówię że _Ty_ tak zrobisz/

    Ja mam wymiennik u siebie i normalny licznik, z tym że nie mieszkam w bloku
    ;).
    A skoro mowa o np. kapilarach - to czy w przypadku "zakręcenia" kaloryferów
    i dogrzewaniu się np. piecykiem gazowym - ta ciecz z kapilara się ulatnia?
    czyli powstaje rzekome zużycie energii cieplnej w kaloryferach któe są
    faktycznie zakręcone? Jeżeli tak to..... ;)

    A pozatym jak może być nieopomiarowany kaloryfer w mieszkaniu?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany