  • Data: 2006-12-11 20:07:19
    Temat: Re: Eksmisja osoby bez pracy
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Jak to nie istnieją. Istnieją.

    Tutaj chodzi mi dokładnie o pojęcie "lokal zastępczy", to w takim
    razie gdzie w obecnie obowiązujących przepisach, które mają
    zastosowanie w trakcie postępowania o opróżnienie lokalu,
    ustawodawca wymienia owo sporne pojęcie "lokal zastępczy"?.

    > Ale przecież to ty napisałeś że coś takiego nie istnieje, a nie ja.

    Zgadza się, ja napisałem, że na tle postępowania o opróżnienie
    lokalu pojęcie "lokal zastępczy" nie istnieje, a wg Ciebie jest
    inaczej?

    > No i co z tego? Kiedyś obowiązywała. Podobno: "Prześledziłem tekst
    > ustawy w Lex i od czasu jej ogłoszenia nigdy nie występowało w niej
    > określenie "lokal zastępczy", nie przeczytałeś ustaw, które w tym
    > zakresie (lokali) obowiązywały poprzednio? Nieładnie.

    A w jaki sposób w tej dyskusji pomocna byłaby ustawa prawo lokalowe??
    12 lat temu została ona uchylona, a całe postępowanie o
    opróżnienie lokalu toczy się na podstawie całkowicie innych
    przepisów do interpretacji których nie potrzeba jest lektura prawa
    lokalowego.
    Idąc Twoim tokiem historycznego rozumowania, to w sumie można jeszcze
    sięgnąć po kodeks napoleoński... a nóż przypadkiem znalazłoby
    się tam słowo "zastępczy" ;-)

    > Tak młody nie jestem.
    > Ale studia, aplikacja i praca to nie wszystko. Niektórzy rodzą się z
    > wrodzonym poczuciem "sprawiedliwości".

    Takie "wrodzone poczucie sprawiedliwości" nieraz bywa bardzo
    kłopotliwe, szczególnie, jeżeli trzeba się zmierzyć z
    rzeczywistością...

    > W sumie miło sie rozmawia :)

    i wzajemnie :-)

    Pzdr.