  • Data: 2006-12-13 23:13:38
    Temat: Re: Eksmisja osoby bez pracyke.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Nadal obowiązuje, a więc ma odniesienie do aktualnych ustaw

    bardzo proszę kolegę o podanie przykładów takich ustaw, jakie to
    będą?

    > mam dość już czytania naburmuszonych tekstów

    drogi kolego, one nie są w żadnym wypadku naburmuszone, one są
    zgodne z obowiązującym stanem prawnym.

    > (a swoją drogą podał byś źródło z którego przepisałeś)

    żadne słowo z moich wypowiedzi nie zostało przepisane, są to moje
    autorskie uwagi w tej materii.

    > Ustawę o durnych policjantach wskazałem tylko po to by wyprowadzić cię z
    > błędnego poglądu że pojęcie "lokal zastępczy" nie jest pojęciem
    > ustawowym.

    pojęcie "lokal zastępczy" ma takie samo znaczenie (tj. historyczne) w
    prawie polskim jak np. "Polska Rzeczpospolita Ludowa" (np. art. 1096
    k.p.c.)
    Poza tym słusznie napisałeś powyżej, że "pojęcie "lokal
    zastępczy" nie jest pojęciem ustawowym", jest to pojęcie archaiczne,
    niezmienione od czasu pierwotnej redakcji tego artykułu, podobnie jak
    wskazany przeze mnie przykład "Polska Rzeczpospolita Ludowa", które
    to oznaczenie przecież nie występuje już od 31-12-1989 r.

    > Swoje stanowisko w pierwotnym wątku wyraziłem już wcześniej i nie mam
    > zamiaru go zmieniać.

    podobnie jak moje stanowisko, które podparłem konkretną podstawą
    prawną - w przeciwieństwie do Twojego, które oparte jest jedynie na
    "wrodzonym poczuciu sprawiedliwości".

    > Według przepisów obowiązujących.

    a jakich?

    Pzdr.