  • Data: 2006-12-12 05:08:36
    Temat: Re: Eksmisja osoby bez pracyke.
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...com napisał(a):

    > Oczywiście, że rodzinę funkcjonariusza można eksmitować. Wtedy (w
    > trakcie postępowania eksmisyjnego) do rodziny funkcjonariusza
    > zastosowanie będzie miała Ustawy z dnia 21-06- 2001 r. o ochronie
    > praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu
    > cywilnego (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r.Nr 31, poz. 266 z poźn.
    > zm.), a więc w grę będą wchodzić pojęcia: lokal socjalny, lokal
    > zamienny, lokal tymczasowy (k.p.c.) ;-)

    Jeśli tak twierdzisz. Ale wiesz o tym, że się mylisz. Bo w grę będzie
    wchodziła również ustawa o której ja piszę w której jest mowa o lokalu
    zamiennym, który musi być przydzielony przed eksmisją. I to jest przepis
    szczególny, który wchodzi grę przed rozważaniami o lokalu socjalnym.

    > Jeżeli autor wątku były funkcjonariuszem, lub jego rodziną, to Sąd
    > w wyroku nakazującym opróżnienie lokalu orzekałby o uprawnieniu do
    > otrzymania lokalu socjalnego, a nie lokalu zastępczego. Podstawa vide
    > powyżej :-)

    Rozumiem że się zaprałeś. Oczywiście na twoim szacownym uniwersytecie w
    ciągu 5 lat, potem na aplikacji nie mówiąc o pracy, nie było mowy o
    przepisach szczególnych, które stosuje sie przed przepisami ogólnymi?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam