  • Data: 2006-12-11 04:56:36
    Temat: Re: Eksmisja osoby bez pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...com napisał(a):

    > Jak się koledze coś ciągle myli, to niech przemyśli co chce
    > powiedzieć przed udzielaniem porad!

    Ale akurat w momencie udzielenia "porady" nie byłem pomylony. Potem mnie
    zakręciłeś.

    > Wcale się nie czepiam, jedynie udzieliłem precyzyjnej odpowiedzi na
    > postawione pytanie.

    No chyba nie na to pytanie, które padło, ale mnie będę się czepiał.

    > Zabierasz się do udzielenia porady prawnej,

    Jakiej znów pomocy prawnej? To grupa dyskusyjna i nie aspiruje do
    udzielania porad prawnych.

    > z tego wynika, że nie posiadasz wiedzy w tej materii i nie zależy Ci na udzieleniu
    > fachowej i precyzyjnej odpowiedzi na postawione pytanie.

    Oczywiście że mi nie zależy.
    Ale w tym wypadku umówmy sie że udzieliłem precyzyjnej i prawdziwej
    odpowiedzi na zadane pytanie o "lokal zastępczy" i nie wmówisz mi że
    jest inaczej.

    > Zgadzam się, że pytanie było o lokal zastępczy, ale wiedząc (z
    > praktyki), że w języku potocznym osoby nie znające fachowych pojęć
    > występujących na tle postępowania o opróżnienie, poprzez "lokal
    > zastępczy" mają na myśli "lokal socjalny" udzieliłem odpowiedzi
    > używając pojęć, które występują w przepisach prawa polskiego
    > normującego opróżnienie lokalu.

    Skoro twierdzisz że że ludzie posługują się nie fachowymi pojęciami i
    trzeba ich interpretować, to może zinterpretuj też moje wypowiedzi?

    > Nie sobie wskazałem, że nie ma pojęcia "lokal zastępczy" w obecnie
    > obowiązujących przepisach, ale Tobie!

    Mnie, tobie, co za różnica. Jak nie ma to nie ma, a więc prawo do niego
    nie może przysługiwać.

    > Drogi kolego, po przeczytaniu Twoje powyższego stwierdzenia można
    > jedynie wnioskować, że nie jesteś prawnikiem (a jeżeli jesteś, to
    > ciekaw jestem która uczelnia nadała Ci tytuł mgr prawa)

    Taka jedna, dobra, ale nie powiem która.

    > Przypomina to leczenie przez szarlatana.

    Twierdzisz , że jestem "znachorem" ?

    > Żaden prawnik, a nawet student prawa nie posunął by się do stwierdzenie, że będzie
    się posługiwał
    > pojęciami jakimi będzie chciał. Taka zabawa językiem i pojęciami
    > od razu wskazuje na laika.

    Naprawdę? A może to świadczy po prostu o bezsenności?

    > A co do lektury prawa lokalowego, to je czytałem, ale jakie znacznie w
    > tej dyskusji ma ustawa, która została uchylona 12 lat temu???

    Takie, że tam występuje pojęcie "zastępczy", które mi sie nieszczęśliwie
    skojarzyło. A niektórzy są już starzy i czytali ustawy sprzed 12 lat.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam