    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <OOBjD.92971$Yx.33090@fx10.ams1>
    <5b900181$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
    <y1%jD.149283$fw.64222@fx04.ams1>
    <2...@g...com>
    <5b926d13$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
    <hcukD.53762$2D.43764@fx12.ams1> <pn033q$2k0$1@node2.news.atman.pl>
    <LxMkD.100782$Yx.2212@fx10.ams1>
    <5b93a190$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <18lctrfvzv93a$.r396kkl1o7cb$.dlg@40tude.net>
    <noZkD.140155$zG.114636@fx23.ams1>
    Date: Sun, 9 Sep 2018 20:25:49 +0200

    Dnia Sun, 09 Sep 2018 00:00:19 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
> [...]
    ki-eksperymentu-w-Szaflarach.-Egzaminator-mogl-zapob
    iec-tragedii

    > Ale szczególną ostrożność nalezy zachować zawsze przy przekraczaniu
    > takiego przejazdu, więc jak dla mnie jedyne co usprawiedliwiałoby wjazd
    > na tory, to sytuacja, gdy widoczność pozwalała ocenić, że nic nie
    > jedzie.

    Zmierzam do tego, ze jesli na tym przejezdzie trzeba sie zatrzymac
    blisko przed torami, to egzaminator mial malo czasu na reakcje.

    Niby przepisowo trzeba zatrzymac sie przed krzyzem, ale jesli tam
    widocznosc kiepska, to sensu w tym za grosz.

    Aczkolwiek miejscowi instruktorzy pewnie wiedza czego miejscowi
    egzaminatorzy wymagaja.

    > Znak stopu olano, ale reszta, może i był to fatalny zbieg okoliczności.
    > Sprawdzono czy nic nie jedzie, i nic nie jechało. 8s na wjazd na tory,
    > 12s na torach. To daje te 500m(90km/h). Trudno uwierzyć, że egzaminator
    > pozwolił wjechać i sam wcześniej nie sprawdził. Może ją chciał udupić,
    > ale samobójcą pewnie nie był.

    Mogl nie widziec pociagu, a widziec na tyle duzo pustego toru, ze
    ocenic ze przejedzie. A ona stanela na torach.
    A moze nawet widzial pociag, ale na tyle daleko, ze uznal iz
    bezpiecznie przejedzie

    Ale gdzies tam maszynista powinien dac sygnal dzwiekowy ...

    J.