eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEgzaminator nie usłyszał zarzutów › Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
  • Data: 2018-09-10 01:51:28
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2018-09-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Sun, 09 Sep 2018 00:00:19 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
    >> On 2018-09-08, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>> A w miejscu jego obecnego ustawienia jest dobry widok na tory ?
    >>> https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Szaflary.-Wyni
    ki-eksperymentu-w-Szaflarach.-Egzaminator-mogl-zapob
    iec-tragedii
    >>>
    >>> Teraz to on stoi przed latarnia, dodaj z metr maski samochodu, i na
    >>> moj gust, to lasek zaslania widok.
    >>>
    >>> https://goo.gl/maps/QfuBVwL7rFz
    >>
    >> Ale szczególną ostrożność nalezy zachować zawsze przy przekraczaniu
    >> takiego przejazdu, więc jak dla mnie jedyne co usprawiedliwiałoby wjazd
    >> na tory, to sytuacja, gdy widoczność pozwalała ocenić, że nic nie
    >> jedzie.
    >
    > Zmierzam do tego, ze jesli na tym przejezdzie trzeba sie zatrzymac
    > blisko przed torami, to egzaminator mial malo czasu na reakcje.
    >
    > Niby przepisowo trzeba zatrzymac sie przed krzyzem, ale jesli tam
    > widocznosc kiepska, to sensu w tym za grosz.

    Jak nie było widoczności to zatrzymac się i powoli podjechać z
    zachowaniem ostrozności tam gdzie widoczność była dobra.

    > Mogl nie widziec pociagu, a widziec na tyle duzo pustego toru, ze
    > ocenic ze przejedzie. A ona stanela na torach.
    > A moze nawet widzial pociag, ale na tyle daleko, ze uznal iz
    > bezpiecznie przejedzie

    Jeśłi widział to pewnie miał w najlepszym wypadku jakieś 20s a skoro
    widział, to musiał też ocenic prędkość pociagu.

    > Ale gdzies tam maszynista powinien dac sygnal dzwiekowy ...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rp_1
    przed wskaźnikami W 6, W 6a, W 6b i W 7 oraz kilkakrotnie na odcinku od
    wskaźnika W 6b do przejazdu, a ponadto podczas niekorzystnych warunków
    atmosferycznych - po minięciu wskaźnika W 6a przy zbliżaniu się do
    przejazdu; na odcinku od miejsca ustawienia wskaźnika do momentu
    minięcia przejazdu przez czoło pojazdu kolejowego maszynista pojazdu
    kolejowego podaje sygnał Rp 1 ,,Baczność";

    Czyli teraz gdzie i czy stał wskaźnik.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1