  • Data: 2018-09-09 21:03:01
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-09 o 20:25, J.F. pisze:
> [...]
    ki-eksperymentu-w-Szaflarach.-Egzaminator-mogl-zapob
    iec-tragedii

    > Zmierzam do tego, ze jesli na tym przejezdzie trzeba sie zatrzymac
    > blisko przed torami, to egzaminator mial malo czasu na reakcje.
    >
    > Niby przepisowo trzeba zatrzymac sie przed krzyzem, ale jesli tam
    > widocznosc kiepska, to sensu w tym za grosz.

    Ale jest obowiązek, więc egzaminator powinien zareagować wcześniej. To
    nawet świadczy na jego niekorzyść, bo skoro trzeba się było zatrzymać
    wcześniej, to egzaminator miał właśnie więcej czasu, aby ten błąd
    wychwycić i zareagować przed wjazdem na tory.

    --
    Liwiusz