  • Data: 2018-09-04 18:57:51
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2018 o 13:22, J.F. pisze:

    > W Anglii to widzialem kiedy tak dlugi czas reakcji, ze ludzie wciskali,
    > przechodzili w koncu na czerwonym, a jak juz wszyscy przeszli, to sie
    > zapalalo zielone, a samochody ktore wlasnie nadjezdzaly musialy sie
    > zatrzymac, mimo, ze juz nikt nie przechodzil.
    > I to z pare lat trwalo, zanim przyspieszyli ...

    Na wisłostradzie. Kiedyś - wcisnąłem, przeszedłem na czerwonym,
    podbiegłem z 50 metrów wsiadłem do autobusu, który potem zatrzymał się
    na czerwonym, bo tam moje praworządne alter ego przechodziło. Potem
    przestałem nawet wciskać. Na końcu zlikwidowali większość relacji na
    skrzyżowaniu, przejście dla pieszych a w zamian postawiono fotoradar;)

    Shrek