    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ENION i nielegalny pobór energii pomocy
    Date: Thu, 22 Dec 2005 08:15:03 +0100

    Dnia 22 gru o godzinie 01:36, na pl.soc.prawo, grey napisał(a):

    > W mieszkaniu zaś mam w szafeczce licznik z dwoma automatycznymi korkami, czy
    > coś (w nich guziki do włączania/wyłączania prądu) i pośrodku nich jest
    > jeszcze taki korek czy coś. Ni diabła nie pamiętam jak to się nazywa.

    To są zabezpieczenia na poszzczególne obwdowy które masz w mieszkaniu - np.
    jeden - oświetlenie, drugi - gniazda 230V, trzeci - np. gniazda 230V w
    łazience, kuchni.

    > Te moje np. nie powinny byc zaplombowane, bo to moje.

    Na czym opierasz swoje tezy?
    Zabezpieczenie przedlicznikowe w *zasadzie* nie jest zabezpieczeniem, jest
    raczej *ogranicznikiem*. Dlaczego? Ano dlatego ze stanowi ono zaporę dla
    uniemożliwienia większego poboru mocy niż zamówiona i która widniej na
    UoSEE. Jeżeli przy 1-fazowym zasilaniu masz zabepieczneie 25A - to
    zamówiłaś moc 5,5kW. Od mocy zamówionej zależna była tez opłata
    przyłączeniowa. Więc skoro nie będą zaplombowane to miałabyś możliwość
    wymiany wkładki na np. 32A co odpowiadałoby 7kW mocy. A przyznasz że
    zawarłaś umowę na mniejsza moc - prawda?
    To tylko przykłady - nie znam szczegółów Twoich WTP.

    > Światło u mnie teraz jest zawsze, tylko mam wrażenie, że "coś" jest do
    > mojego prądu podłączone: prawdopodobnie światło z korytarza, za moimi
    > drzwiami, albo sąsiad z piętra wyżej robi jakieś sztuczki z prądem.
    > Kiedyś przerobił sobie gniazdko anteny zbiorczej na elektrykę! :D

    No comments.

    > Ok, możesz podać pełne nazwy tych firm? (bo nie wiem co to jest PKT)

    Polskie Książki Telefoniczne
    Panorama Firm
    www.google.pl/
    www.bazafirm.pl/
    www.teleadreson.com.pl/
    www.baza-firm.com.pl/
    www.wp.pl
    www.onet.pl

    No rusz głową - przecież masz dostęp do internetu - wszystko Ci trzeba
    podawać na tacy?
    Leniwiec!!!

    No jasna chol..a - teraz zerknąłem że stukasz z warszawki - czy tam jest
    brak firm elektroinstlacyjnych? :/

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423