  • Data: 2005-12-22 09:07:05
    Temat: Re: ENION i nielegalny pobór energii pomocy
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez> szukaj wiadomości tego autora

    news:docrar$24m$1@inews.gazeta.pl...
    > Jerzy Wawrzyniak [W...@k...chip.pl_i_to_tez]

    > Jeśli nawet istnieją takie sądy, które działają inaczej, to są to
    > przypadki które powinny być tępione, napiętnowane i zwalczane, a nie
    > wskazywane za wzór i jako spodziewany wynik postępowania. Nie mogę
    > wykluczyć że gdzieś tam w Polsce jakiś sędzia nie popełnił błędu. No
    > ale od tego są odpowiednie procedury i odwoławcze z międzynarodowym
    > trybunałem łącznie. I gwarantuję każdemu wygraną przed tym
    > międzynarodowym trybunałem, gdyby się okazało, że sąd zamiast opierać
    > się na prawie oparł się na jakiś mglistych przemyśleniach sprzecznych
> [...]

    Robercie! Czy o dyspozycyjnych sędziach nie słyszałeś? Dyspozycyjnych i
    działających nie tylko na dyspozycje oficjalnej władzy. Mam na myśli czasy
    nie tylko PRLu, ale i współczesne. Dzięki m.in. takim sędziom dziennikarze z
    TVN pracujący w zespole "Uwagi" mają co robić. Co z tego, ze się odwoła
    poszkodowany. On nie raz nie ma za co walczyć o swoje.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez