  • Data: 2005-12-22 10:33:14
    Temat: Re: ENION i nielegalny pobór energii pomocy
    Od: Pav <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jerzy Wawrzyniak napisał(a):

    > Nie rozwijam tego wątku. Z Robertem w wielu sprawach się różnimy, ale
    > Robert posługuje się argumentami i nie wstydzi się podpisać pod swoimi
    > wypowiedziami.

    Argumenty to Ci właśnie Robert przedstawił,mam Ci je jeszcze raz
    przepisać?To może z góry zaznacz ile razy trzeba Ci powtarzać to samo,
    żeby dotarło?

    >Orzecznictwo naszych sądów (ponoć niezawisłych) opiera się na innych
    >kryteriach (niepisanych) niż prawda obiektywna, nawet jeśli taką uda
    >się ustalić

    A może to jest argument?:)
    Ja też się nie wstydzę podpisać
    Proszę
    Pav
    Podpisałem się.W czym problem?
    Mogłem tez się podpisać np Jan Kowalski.Albo Jerzy Wawrzyniak.Zmienia to
    coś?;)