  • Data: 2005-12-22 09:16:37
    Temat: Re: ENION i nielegalny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jerzy Wawrzyniak [W...@k...chip.pl_i_to_tez]
    napisał:

    > Tak gdzie jest niedopuszczalna nie stosuje się. Pism tego typu nie
    > podpisuję portierzy (przy całym szacunku dla też potrzebnej pracy
    > portiera).

    A to do naszego kolegi, które zostało napisane do naszego kolegi
    inicjującego tę dyskusję, to kto podpisał?

    > Należność jednoznaczna jest nie do ustalenia, dlatego są obliczane w
    > oparciu o Taryfę Spółki Dystrybucyjnej. Taryfy SD są dokumentami
    > zatwierdzonymi przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki i są
    > dokumentami ogólnie dostępnymi.

    I z tym się zgadzam. Wiadomo, że jak nie zmierzyliśmy prądu, to
    ustalenie dokładnie tego jest niemożliwe i mam tego pełną świadomość.
    No ale teraz przykładowo naszego kolegę chcą obciążyć kosztem zegara,
    co jest mocno dyskusyjne.

    > Tak pomyślał o tym Organ Władzy Państwowej. Organ, który Ty też
    wybrałeś.

    Co wcale nie oznacza, że muszę się z jego opinią zgadzać i nie mogę
    uważać, że akurat niezbyt szczęśliwie to rozwiązał. Ustawy tworzą
    ludzie, a ci są z natury omylni.