  • Data: 2012-03-30 22:56:08
    Temat: Re: Dźwięki z Visty beta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Mar 2012, Krzysztof Jodłowski wrote:

    [...wcale nie do mnie, ale bez wrotki...]

    > Dźwięki nie są programem komputerowym.

    Ale ustawa PA obejmuje również "integralnosć utworu", i tu może istnieć hak.

    Pytanie wprost: czy tresci nieinformatyczne (obraz, dzwięk, obraz
    ruchomy) przetwarzane przez program i dostarczone wraz z programem
    jako jego integralna częsć podlegaja ochronie "całosciowej", czy też
    podlegaja odrębnie ochronie jako "nieprogram"?

    pzdr, Gotfryd