  • Data: 2012-03-31 17:31:19
    Temat: Re: Dźwięki z Visty beta
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    > dlaczego mam wrażenie że robisz sobie jaja :)

    Mylne. Postępuje wg zasady Terry'ego Pratchetta, że małe wymówki otwierają
    drogę dla dużych wymówek. Jeśli będę korzystał z pirackich dźwięków w
    systemie, to od tego krótka droga do pirackich mp3, filmów, a potem
    programów i gier. A obiecałem sobie jakiś czas temu mieć na komputerach
    wszystko maksymalnie legalne.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    Używam klienta poczty ...

    --
    Ja bym prosił by nie wysyłać nam spamu reklamowego tylko dlatego, że się
    chce być maksymalnie legalnym. Przede wszystkim ... już dawno powinieneś