  • Data: 2012-03-31 14:38:19
    Temat: Re: Dźwięki z Visty beta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 31 Mar 2012, Marek Dyjor wrote:

    > prawnie OK ale realnie, to kto go bezie o to scigał ze sobie zamontował
    > schemat z Visty do do innego windowsa.

    ...a do linuxa? ;)
    (oczywiscie skończy się na systemie w odtwarzaczu :>)

    > kto to sprawdzi. imho problem jest mocno wydumany.

    Do momentu w którym ktos będzie chciał komus "dokopac".
    Swiadomosc, że "samochód firmowy" może zostac legalnie sciagniety przez
    armię na okres do 2 tygodni też była w społeczeństwie sladowa aż do
    czasów Optimusa (nie przekręciłem?) - i nic to, że od tego czasu się
    nie przydarzyło, przepis nadal jest :>

    pzdr, Gotfryd