  • Data: 2009-12-27 21:17:33
    Temat: Re: Dziwne zarzadzenia szefa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4b37b0cf$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Ty jesteś pijany (...)?
    Nie, ale mam taki zamiar.
    A jak tam u ciebie?

    > Generalnie każda choć trochę zorganizowana firma jakiś standardowy druk
    > wniosku urlopowego ma
    No to co z tego?

    > Ty robisz to celowo
    Owszem.
    Lubię prowokować pieprzących bzdety bałwanów, a na ciebie zawsze można w tej
    kwestii liczyć.
    Hobby mam takie po prostu, a tyś się znowu nawinął...

    > Jasne, że jest te 4 dni pochodzą z puli urlopu wypoczynkowego, ale są to
    > 4 dni tego urlopu możliwe do wzięcia na żądanie - i ustawa też to tak
    > określa!
    Nie, Lawa, nie tak to ustawa określa.
    Ale, ale!
    A jak tam z tym twoim pierwszym twierdzeniem, którego się czepłem?
    <cit>
    dni "na żądanie" mają osobną rubrykę.
    </cit>

    --