eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziwne ograniczenie gwarancji › Re: Dziwne ograniczenie gwarancji
  • Data: 2008-11-05 10:13:31
    Temat: Re: Dziwne ograniczenie gwarancji
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 03 Nov 2008 14:59:28 +0100, Michał Kochanowicz napisał(a):

    > Drzwi zostały odwiezione do sklepu i
    > została złożona reklamacja (mam potwierdzoną kopię). Podczas składania
    ...
    >
    > Sprzedawca poinformował mnie że otrzymam pisemną odpowiedź na
    > reklamację. Ponieważ nic takiego się nie stało, po około miesiącu
    > zadzwoniłem do sklepu. Otrzymałem informację że sklep odezwie się gdy

    Sprzedawca miał 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji skoro tego nie
    zrobił to znaczy że ją uwzględnił. Pytanie kluczowe czego żądałeś w
    reklamacji wymiany na nowe wolne od wad lub zwrotu gotówki czy naprawy?
    --
    Pozdrawiam AdamS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1