eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziwne ograniczenie gwarancjiRe: Dziwne ograniczenie gwarancji
  • Data: 2008-11-05 11:21:40
    Temat: Re: Dziwne ograniczenie gwarancji
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 05 Nov 2008 11:17:02 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > AdamS pisze:
    >> Dnia Mon, 03 Nov 2008 14:59:28 +0100, Michał Kochanowicz napisał(a):
    >>
    >>> Drzwi zostały odwiezione do sklepu i
    >>> została złożona reklamacja (mam potwierdzoną kopię). Podczas składania
    >> ...
    >>> Sprzedawca poinformował mnie że otrzymam pisemną odpowiedź na
    >>> reklamację. Ponieważ nic takiego się nie stało, po około miesiącu
    >>> zadzwoniłem do sklepu. Otrzymałem informację że sklep odezwie się gdy
    >>
    >> Sprzedawca miał 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji skoro tego nie
    >> zrobił to znaczy że ją uwzględnił. Pytanie kluczowe czego żądałeś w
    >> reklamacji wymiany na nowe wolne od wad lub zwrotu gotówki czy naprawy?
    >
    >
    > Bzdura, sprzedawca nie ma obowiązku odpowiadać na reklamację
    > gwarancyjną w ciągu 14 dni. Tym bardziej nie oznacza to, że brak
    > odpowiedzi uważany jest za uznanie reklamacji.

    A wątkotwórca określił czy to była reklamacja gwarancyjna? Wspomniał tylko
    coś o zapisach gwarancji.
    --
    Pozdrawiam AdamS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1