eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziwne ograniczenie gwarancjiRe: Dziwne ograniczenie gwarancji
  • Data: 2008-11-05 10:17:02
    Temat: Re: Dziwne ograniczenie gwarancji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    AdamS pisze:
    > Dnia Mon, 03 Nov 2008 14:59:28 +0100, Michał Kochanowicz napisał(a):
    >
    >> Drzwi zostały odwiezione do sklepu i
    >> została złożona reklamacja (mam potwierdzoną kopię). Podczas składania
    > ...
    >> Sprzedawca poinformował mnie że otrzymam pisemną odpowiedź na
    >> reklamację. Ponieważ nic takiego się nie stało, po około miesiącu
    >> zadzwoniłem do sklepu. Otrzymałem informację że sklep odezwie się gdy
    >
    > Sprzedawca miał 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji skoro tego nie
    > zrobił to znaczy że ją uwzględnił. Pytanie kluczowe czego żądałeś w
    > reklamacji wymiany na nowe wolne od wad lub zwrotu gotówki czy naprawy?


    Bzdura, sprzedawca nie ma obowiązku odpowiadać na reklamację
    gwarancyjną w ciągu 14 dni. Tym bardziej nie oznacza to, że brak
    odpowiedzi uważany jest za uznanie reklamacji.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1