eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziwne ograniczenie gwarancji › Re: Dziwne ograniczenie gwarancji
  • Data: 2008-11-05 11:22:27
    Temat: Re: Dziwne ograniczenie gwarancji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    AdamS pisze:
    > Dnia Wed, 05 Nov 2008 11:17:02 +0100, Liwiusz napisał(a):
    >
    >> AdamS pisze:
    >>> Dnia Mon, 03 Nov 2008 14:59:28 +0100, Michał Kochanowicz napisał(a):
    >>>
    >>>> Drzwi zostały odwiezione do sklepu i
    >>>> została złożona reklamacja (mam potwierdzoną kopię). Podczas składania
    >>> ...
    >>>> Sprzedawca poinformował mnie że otrzymam pisemną odpowiedź na
    >>>> reklamację. Ponieważ nic takiego się nie stało, po około miesiącu
    >>>> zadzwoniłem do sklepu. Otrzymałem informację że sklep odezwie się gdy
    >>> Sprzedawca miał 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji skoro tego nie
    >>> zrobił to znaczy że ją uwzględnił. Pytanie kluczowe czego żądałeś w
    >>> reklamacji wymiany na nowe wolne od wad lub zwrotu gotówki czy naprawy?
    >>
    >> Bzdura, sprzedawca nie ma obowiązku odpowiadać na reklamację
    >> gwarancyjną w ciągu 14 dni. Tym bardziej nie oznacza to, że brak
    >> odpowiedzi uważany jest za uznanie reklamacji.
    >
    > A wątkotwórca określił czy to była reklamacja gwarancyjna? Wspomniał tylko
    > coś o zapisach gwarancji.


    Więc nie ma podstaw, aby sądzić, że miał na myśli coś innego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1