  • Data: 2010-10-15 08:58:18
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli któryś nauczyciel twierdzi, że pracuje na dwa etaty, to bym się go
    > zapytał gdzie czołg jedzie, bo tego się zrobić po prostu nie da.
    > Ewentualnie jedna szkoła rano, a druga jakaś wieczorowa czy cuś, i wtedy
    > nie łudź się, ale on przed 9 wieczorem do domu nie wraca.

    Zgadzam sie w calej rozciaglosci :-) Ja obrabialem 28 godzin w zeszlym roku
    (wliczam prace w szkole panstwowej, prywatnej i korki) i bylo prawie jak
    piszesz - po pracy (wliaczam przygotowanie sie do zajec) bylem okolo 19.00
    (od 8 rano). Jakbym mial dwa etaty bylaby pewnie 21. Zarobki? Lepiej nie
    pisac.

    > praca nauczyciela tez jest potwornie wyczerpująca. Spróbuj gadać przez 8
    > godzin dziennie i daj znać kiedy laryngolog ci zabroni.

    Dokladnie. Mi po ostatnim roku gardlo siadlo i leczylem je przez 6 miesiecy
    (!) a jeszcze odczuwam skutki tej choroby. Oczywiscie na zwolnieniu bylem
    raptem 2 tygodnie. Nie znam belfra, ktorego po latach pracy nie boli gardlo.
    Znam natomiast takich, ktorym lekarz medycyny pracy zabronil wykonywac zawod
    z powodu wlasnie gardla.

    > Niech każdy spróbuje i dopiero wtedy się wypowiada jak im dobrze.
    > Bez tego spróbowania to dopiero jest populizm.

    Dokladnie.

    Pozdrwiam
    Dysiek