  • Data: 2010-10-14 19:27:20
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.10.2010 20:28, Michal Jankowski pisze:
    > Oczywiście. Pełna zgoda. Ale inni twierdzą, że ten plus nie istnieje.

    Nie wiem kto tak twierdzi. Ten plus istnieje. Ale wśród innych plusów i
    minusów. I np. gdyby to zlikwidowano, to ja na 100% zmieniam zawód.

    > Ależ ja nie zazdroszczę, inne wady - dla mnie - przeważają.

    No więc po co wytykać te plusy?

    > Ja tylko wszelkimi siłami będę przeciwstawiać się poglądowi, jakoby
    > ten "plus tego zawodu" nie istniał i jakoby nauczyciele wcale nie
    > mieli dłuższych urlopów niż inne zawody.

    Sęk w tym, że ten plus jest zazwyczaj wytykany z zabarwieniem ,,o! taki
    nauczyciel to nierób jest, pół roku się obija''. Jak się poczyta
    komentarze na onecie, to można się załamać. Więc jak ktoś ten plus
    wyciąga, to od razu włącza się mechanizm obronny.

    Ty też wyskoczyłeś z tym wot tak, bez związku, jakby w postaci właśnie
    ataku. Przynajmniej ja to tak odebrałem.

    >"Bo szkołę się maluje", wolne
    > żarty.

    Nie słuchaj ZNP, oni mają dziesięciolecia propagandy wyćwiczone.

    Inna sprawa, że zależy jaki nauczyciel. Jak ma identyczne godziny w
    wielu identycznych klasach od lat, a do tego ma przedmiot techniczny, to
    ma luz. Gorzej jak np. prowadzisz fafnoście różnych profili i nic ci się
    nie powtarza. Albo jak masz przedmiot bardziej humanistyczny.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek