eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziecko wyrządziło szkodę osobie trzeciej z moją czy bez mojej winy? › Re: Dziecko wyrządziło szkodę osobie trzeciej z moją czy bez mojej winy?
  • Data: 2023-01-02 15:38:55
    Temat: Re: Dziecko wyrządziło szkodę osobie trzeciej z moją czy bez mojej winy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Jan 2023 14:30:52 +0100, Liwiusz wrote:
> [...]
    eki-nad-dzieckiem-regulacje-prawne-i-szczegolne-przy
    padki

    > Jedno nie wyklucza drugiego.

    > Nie JFuj bez sensu.

    Ale ja ciekaw jestem - kto zaplaci.
    Takie wypadki rzadko sie zdarzaja, ale jednak.
    A odszkodowania mogą pójść w grube miliony, bo i koszta mogą być duze.

    > Mogę dać. Zresztą takie rozumowanie byłoby absurdalne, bo oznaczałoby,
    > że jak rodzić w ogóle nie kupił NNW, to żadne ubezpieczenie mu się nie
    > należy, bo wycenił życie na 0zł.

    No wlasnie jak nie wykupil, to moze nie byc podstaw do takiego
    myslenia. Swoje błędy bierze na siebie. Cudzych nie musi.

    Ale jesli wykupił, to jakąś wycenę mamy :-)

    J.