eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziecko wyrządziło szkodę osobie trzeciej z moją czy bez mojej winy? › Re: Dziecko wyrządziło szkodę osobie trzeciej z moją czy bez mojej winy?
  • Data: 2023-01-04 08:17:29
    Temat: Re: Dziecko wyrządziło szkodę osobie trzeciej z moją czy bez mojej winy?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    A tu jakie ciekawe rzeczy w pokrewnym poniekąd temacie:
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,293
    24014,kamienica-plyta-nagrobkowa-przygniotla-1-5-roc
    znego-milana.html

    "Wszczęte w 2022 roku postępowanie zakończyło się umorzeniem. Doszło do
    tego, chociaż powołany biegły ujawnił, że nagrobek, który spowodował
    śmierć dziecka (powstały w 2018 roku) miał trzy wady konstrukcyjne.

    - Biegły stwierdził jednocześnie, że gdyby chłopiec nie dotknął płyty,
    ta nie runęłaby na niego, bo w tym przypadku wystarczyłby do tego nawet
    niewielki nacisk. W związku z tym umorzyliśmy śledztwo, bo nie sposób
    przypisać tutaj winy jednej osobie, więc nie można stwierdzić, że doszło
    do czynu zabronionego - przekazała w rozmowie z "Super
    Expressem" prokuratorka rejonowa w Płońsku Ewa Ambroziak. Decyzja
    prokuratury nie jest prawomocna, zatem można się od niej odwołać."

    Czy mi się wydaje, czy jednak kogoś ostro posrało, czy też to może
    retoryka dobrego dziennikarstwa?

    --
    Marcin