eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziecko wyrządziło szkodę osobie trzeciej z moją czy bez mojej winy? › Re: Dziecko wyrządziło szkodę osobie trzeciej z moją czy bez mojej winy?
  • Data: 2023-01-03 11:40:39
    Temat: Re: Dziecko wyrządziło szkodę osobie trzeciej z moją czy bez mojej winy?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.01.2023 11:12, J.F wrote:
    > Nawet jak nie mozna, to mozna rzetelną skladke wyliczyc i klient sam
    > zrezygnuje. Bo nie wiem, czy na badania mozna wyslac, jak sie mlodych
    > nie wysyla ?

    Jak ostatnio widziałem propozycje ubezpieczenia na życie na 0,5mln to
    nie były wymagane żadne badania. Na formularzu trzeba było za to
    poświadczyć że nie jest się chorym na xyz różnych dolegliwości i że na
    część tych dolegliwości obowiązuje karencja od kilku miesięcy do roku od
    podpisania umowy.

    Także tego. Może przy większych kwotach badania stają się obowiązkowe,
    ale taka umowa dość sprytnie przerzuca ryzyko na klienta.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz