  • Data: 2006-12-13 11:42:58
    Temat: Re: Dziecko nie odebrane z przedszkola
    Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja bym wolała, żeby spędziło ten wieczór poza przedszkolem z ciocią lub
    > babcią. Dlatego - na wszelki przypadek - oprócz telefonów do dziadków
    > podałam wraz z upoważnieniem do odbioru dziecka namiary na zaprzyjaźnionych
    > rodziców dwojga dzieci, chodzących do tego samego przedszkola. Ich przewaga
    > nad dziadkami jest taka, że mieszkają na tym samym osiedlu i są w stanie
    > dotrzeć do przedszkola w kilka minut.

    no jasne ze wolalabym aby dziecko bylo pod opieka dziadków.
    jelsi przedszkole wezwie policje to wieksze szanse na odnalezienie
    dalszej rodziny ale tez mozliwa trauma dla dziecka/
    przy ostaniu u pprzedszkolanki jelsi sie nikt nie glosi po dziecko to co
    dalej ?siedzi caly tydzien ?

    i tak zle i tak nie dobrze.

    u nas odebrac moze dziecko kazdy po wczesniejszym zawiadomieniu
    przedszkola przez rodziców.
    p.