  • Data: 2008-08-05 20:13:30
    Temat: Re: Dziecko i nikotyna...
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Sie, 21:10, "S.Cone" <p...@c...znac.org> wrote:
    > Użytkownik "SzalonyKapelusznik"
    >
    > na poczatek art 8 ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami
    > używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.
    > -----------------------
    > Tą ustawę czytałem, ale to nie dotyczy tego problemu.
    > Bardziej szukam czegoś, co by brzmiało np. "...kto przedstawia na zdjęciach,
    > czy innych obrazach dzieci palące, czy udające palenie papierosów lub fajek
    > podlega obowiązkowemu wypraniu mózgu w pralce Frania, w temperaturze nie
    > niższej niż..."
    > Liczyłem, że może coś jest w przepisach dotyczących dzieci, reklamy...

> [...]

    W takim razie artykul 16 ustawy o radiofonii i telewewizj w punkcie 1
    podpunkcie 1) czyli"
    Art. 16b. 1. Zakazana jest reklama:
    1) wyrobów tytoniowych, rekwizytów tytoniowych, produktów
    imitujących wyroby lub rekwizyty tytoniowe oraz symboli związanych z
    używaniem tytoniu,
    i punkcie 2 podpunkt 4 czyli:
    4) w nieuzasadniony sposób ukazujących niepełnoletnich w
    niebezpiecznych sytuacjach,