    From: Nixe <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzieci same w domu - policja
    Date: Wed, 25 Apr 2012 21:56:53 +0200

    W dniu 2012-04-25 21:39, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Że brak opieki nad dziećmi. Napisałem ogólnie, a nie odnosząc się do
    > tego konkretnego wypadku. Nie znając miejscowych realiów, to trudno
    > cokolwiek sensownego powiedzieć.

    No ale nawet tak ogólnie rzecz biorąc, to jak sobie wyobrażasz
    24-godzinną opiekę nad 11-latkiem, którego rodzice pracują?
    Bo ja szczerze mówiąc nie potrafię. Świetlica dzieciaków w tym wieku już
    nie przyjmuje. Więc siłą rzeczy takie dziecię nie dość, że samo wraca ze
    szkoły, to i jeszcze samo musi parę godzin posiedzieć, jeśli lekcje
    kończy wczesnym popołudniem.
    Mało kogo stać na nianię czy rezygnację z pracy. Z kolei chyba żaden
    przepis nie mówi o tym, że dziecko w tym wieku musi przebywać pod stałą
    opieką.

    N.