    From: My <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty
    Date: Wed, 12 Nov 2014 22:15:10 +0100
    <m3qasr$56m$1@mx1.internetia.pl> <m3qdmr$2rv$3@node2.news.atman.pl>
    <m3qsaj$2aj$1@mx1.internetia.pl> <m3qrrn$hdn$1@node2.news.atman.pl>
    <m3qtj6$6r1$1@mx1.internetia.pl> <m3r26l$p68$1@node1.news.atman.pl>
    <m3sknn$des$1@mx1.internetia.pl> <m3skbv$b87$1@node1.news.atman.pl>
    <m3u2mh$jm4$1@mx1.internetia.pl> <m3uu5t$gu3$1@node2.news.atman.pl>
    <m40dub$ufi$1@mx1.internetia.pl> <m40df3$573$1@node2.news.atman.pl>
    <m40eqg$1p4$1@mx1.internetia.pl> <m40e48$5vf$1@node2.news.atman.pl>
    <m40fsq$5dd$1@mx1.internetia.pl> <m40flq$7l8$1@node2.news.atman.pl>
    <m40hua$cn7$1@mx1.internetia.pl> <m40h3e$90i$1@node2.news.atman.pl>

    On 12 Nov 2014 21:48, Liwiusz wrote:

    > No to przeciez piszesz, ze nie mozesz sie udac do sadu.

    Pisze, ze moge: w poniedzialek. Nie chodzi przeciez o to czy moge
    chodzic tam codziennie bo nie jest to do niczego potrzebne, wystarczy
    raz, w poniedzialek.

    > Jakby rzeczywiscie zamkneli sad na tydzien, to bylby temat do bardzo
    > ciekawej dyskusji.

    Nie, ja rzeczywiscie nie mam juz kiedy do tego sadu isc. To jest realny
    problem cokolwiek bedziesz insynuowal.

    > A tak - zwykle trollowanie, a jesli pisane powaznie -
    > to tym gorzej.

    Jakie trolowanie ? Zyciowy przypadek. Nawet gdybym go zmyslil czy
    celowo zainscenizowal zaslugiwalby na pochylenie sie.