  • Data: 2005-03-31 18:13:21
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1udijngte74ny.1db0sifou8s5t$.dlg@40tude.net Roman G.
    <r...@g...pl> pisze:

    > Nie no, chętnie zapłacę...
    To potem.
    Ja to po troszę zaczynam lubić chyba te twoje farmazony. Głównie z uwagi na
    zawarty w nich niekiedy potencjał komizmu sytuacyjnego.
    Na przykład: rozporządzenie w sprawie ramowego statutu (np. gimnazjum)
    wymienia w § 3 organy szkoły. I mamy wśród nich samorząd uczniowski. Zatem
    tenże samorząd, jako organ szkoły, co bez wątpienia potwierdzi brutalnie
    napadnięty telefonicznie wizytator działa w trybie kpa. A zatem na mocy art.
    50 § 1 kpa samorząd uczniowski wzywa dowolnego rodzica do stawienia celem
    (tu wpisać cokolwiek).
    I rodzic świńskim truchtem przybiega aby uniknąć konsekwencji
    niestawiennictwa.
    Ale czemuż ma to dotyczyć tylko rodziców? Takie wezwanie może skierować
    każdy organ szkoły do każdej osoby, bo wszak art. 50 § 1 nie precyzuje kogo
    można wzywać, a kogo nie. Byle tylko nie narazić się na zarzut naruszenia §
    2 tego art.
    No to co koleżanki i koledzy uczniowie? Potargamy dyrektora? ;)))
    Mrożek, kurdę, czy Monty Python?
    Z partyjnym pozdrowieniem

    --
    Jotte