  • Data: 2005-03-31 23:07:20
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RomanO" <r...@k...chip.pl> napisał w
    wiadomości news:d2hro9$7se$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ciężkie "korzysatnei" z komórki, mimo zakazu.
    > A czy wielokrotne? Własnie w pamięci zawarte.

    Przypominam Ci, ze zajrzenuie do tej pamieci jest przestepstwem.

    > Uniknięcie zacierania śladów i matactwa?

    O jakich śladach i czego Ty piszesz? czy zcasem Ci się postępowania nie
    pomyliły?

    > Dozwala na korzystanie na okręsłonych warunkach na "swoim terenie"?

    I to go upoważnia do zatrzymania komórki na trzy dni?

    > A zakurzenie telefonu (na terenie szkoły) wliczasz też jako
    zmniejszenie
    > jego wartości i obciążysz tym dyrektora?

    Nie, bowuiem zakurzenie jest wynikiem normalnej eksploatacji. Zamykanie
    w szafie nie.

    > Np "pomocy" piszącemu klasówkę koledze?

    I co to ma wspólnego z tematem? Przypominam Ci, że sprzeciwiam się
    niewydaniu telefonu po zakończeniu lekcji.

    > Po fakcie zatrzymania...

    Ależ oczywiście. Zobacz tylko na wykaz podmiotów uprawnionych do
    zatrzymania.

    > Uczeń ma być na lekcjach...ale już bez możliwości dostępu i używania
    > telefonu.
    > A policja "kradnie" Ci dowód rejestracyjny, albo prawo jazdy?

    Alez nie, bo wydaje pokwitowanie. No i ma podstawę parwną do tego
    zatrzymania. Przewidziana jest procedura odzyskania.

    > Nie chodzi o zabranie telefonu, tylko "zabezpieczenie" faktów i
    danych.

    I tu już sięgnąłeś dna :-) jakie dany Ty zabezpieczasz? Bo jeśli Ci
    chodzi o zabezpieczenie danych z telefonu, to o wiele łatwiej uzyskać je
    od operatora. Jest coś takiego jak biling i aparat telefoniczny do tego
    nie jest potrzebny.

    > No, to trzeba ustalić, jaki to "interes" moją oni (lub ten młody)
    zamiar
    > chronić?

    Prawo własności

    > A bez zebranych faktów i dowodów nijak?

    No, przesłuchanie kolegów z korytarza, którzy widzieli zdarzenie.