  • Data: 2005-03-31 23:23:33
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d2i03l$tn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    <.>
    > Przypominam Ci, ze zajrzenuie do tej pamieci jest przestepstwem.
    Nie przez osoby uprawnione.

    > O jakich śladach i czego Ty piszesz? czy zcasem Ci się postępowania nie
    > pomyliły?
    Sa te tylko te dostępne.

    > I to go upoważnia do zatrzymania komórki na trzy dni?
    Może na trzy minuty, zależy od opiekunów?

    > Nie, bowuiem zakurzenie jest wynikiem normalnej eksploatacji. Zamykanie
    > w szafie nie.
    Przypominam o celu; Dociec sedna, a nie stawiać szczegóły wyzej niż meritum

    > I co to ma wspólnego z tematem? Przypominam Ci, że sprzeciwiam się
    > niewydaniu telefonu po zakończeniu lekcji.
    Jeszce raz: Kiedy rozmwiał i kiedy został zatrzymany?
    W czasie wczesniejszych lekcji, czas przeszły.
    Kiedy dostanie zwrot? Jak sprawa zosatne wyjasbniona; Czas przyszły
    Co jest teraz?
    Czekanie na spotkanie stron i wyjaśnienie, ( w obecności być może policji)

    > Ależ oczywiście. Zobacz tylko na wykaz podmiotów uprawnionych do
    > zatrzymania.
    No.

    > Alez nie, bo wydaje pokwitowanie. No i ma podstawę parwną do tego
    > zatrzymania. Przewidziana jest procedura odzyskania.
    No co przeziez telefon i k. SIMM pewnikim dostaną jego rodzice.

    > I tu już sięgnąłeś dna :-) jakie dany Ty zabezpieczasz? Bo jeśli Ci
    > chodzi o zabezpieczenie danych z telefonu, to o wiele łatwiej uzyskać je
    > od operatora. Jest coś takiego jak biling i aparat telefoniczny do tego
    > nie jest potrzebny.
    Jak nie znasz numeru? To Ty, pełzasz po dnie?

    > zamiar
    > Prawo własności
    A skad wiesz, że to jego? Może kradziony?

    > No, przesłuchanie kolegów z korytarza, którzy widzieli zdarzenie.
    Chodzi o komisję "plombujacą"

    RomanO