  • Data: 2005-03-31 17:39:36
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 31 Mar 2005 08:38:41 +0200, Roman G. naskrobał(a):

    > Na terenie szkoły ustawowym opiekunem uczniów jest nauczyciel, dyrektor
    > szkoły. Oni decydują w sprawach bieżącej opieki.

    Bzdura - pokaż taki artykuł co może byc trudne bo nie istnieje. Skończ
    kombinować.
    Opiekunem prawnym dziecka są rodzice poczytaj kodeks rodzinny i opiekuńczy
    - o ile oczywiście wiesz co to jest. Na terenie szkoły jej nic się nie
    zmienia.

    > Pokaż mi ustawę zabraniającą korzystania z komórki na sali sądowej.

    Możesz korzystać z komórki na sali sądowej - pomijam fakt idiotycznego
    przykładu nie mającego związku z prawem własności. Chyba że chciałeś się
    spytać czy sędzia ma prawo odebrać telefon komórkowy - nie nie ma prawa.

    > Ingerencja w sposoby korzystania przez ucznia z jego prawa własności wynika
    > w uzasadnionych wychowawczo przypadkach z samej istoty pojęcia 'opieka'.

    przestań zmyślać bo trafiłeś na zle forum.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org