eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDylematy gwarancyjne › Re: Dylematy gwarancyjne
  • Data: 2006-01-03 21:25:13
    Temat: Re: Dylematy gwarancyjne
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mlodyy napisał(a):
    > Dnia 09,12,2005 oddałem ją do naprawy do serwisu z kartą gwarancyjną sklepu
    > (...)
    > - Czy taki zapis w umowie gwarancyjnej Spółki podważa USTAWĘ z dnia 27
    > lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
    IHMO gwarancja to umowa pomiedzy kupujacym a sprzedajacym (wzglednie
    producentem). Zatem gwarancja jest wyrazem dobrej woli sklepu/producenta
    - Ty jako klient masz prawo nie skorzystac z gwarancji a z niezgodnosci
    towaru z umowa (a to jest chyba opisane w ustawie o sprzedazy
    konsumenckiej).
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884, ICQ 76259763
    Skype: badzio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1