  • Data: 2024-03-03 14:06:08
    Temat: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-03-03, PD <p...@g...pl> wrote:

    > Was - miałem na myśli resztę dzieciaków. Tak, w przypadku agresji
    > powinien dostać gonga, 2-3 razy załatwiło by sprawę, bo ADHD to nie jest
    > choroba powodująca zapominanie wydarzeń z przed godziny. ADHD to nie
    > jest choroba pozbawiająca instynktu samozachowawczego.

    > To się zdecyduj, czy rozmawiamy o bezpieczeństwie Twojego dziecka i
    > sposobach jego zapewnienia, czy o leczeniu typka.

    I tyle się z tego dzieci nauczą, że problemy rozwiązuje się przez
    spuszczenie wpierdolu. Może łebka coś nauczy a może nie nauczy. Może
    dostanie wpierdol tak, że głowni wykonawcy wpierdolu skończą przed sądem
    rodzinnym. A jeszcze smaczek taki, że tu rodzice tego dzieciaka wcale
    nie uważają, że się dobrze dzieje. To najlepiej spuścić od razu i im
    wpierdol, to się będą go bali do szkoły posyłać. Już pominę ten
    drobiazg, że to dzieciak pewnie z faktycznymi problemami i trzeba mu
    jakoś pomóc a nie katować. Potem się będziesz dziwił jak za n-lat
    przyjdzie do szkoły z nożem co by się za ten wpierdol zemścić.

    > Słusznie. Dyskutuj z tymi którzy mają zdanie na temat takie jak Ty :P

    Mam wrażenie, że umknęło Ci jakoś jak bardzo czasy się zmieniły od
    takich lat 70 czy wcześniej.

    Ten dzieciak powinien mieć stałą opiekę psychologa/psychiatry. Pewnie i
    popartą jakąś farmą. Nie wiem co robią w szkołach specjalnych, ale tam
    też przeciez nie może nikomu spuszczać łomotu. Jeśli jest bardzo
    agresywny to niestety chyba powinno być coś w trybie zamkniętym, aż go
    ustabilizują.

    --
    Marcin