  • Data: 2023-11-09 19:18:14
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja piszę, z czego coś wynika,

    Zwykle z głębokiego przekonania o własnej nieomylności;)
    > I merytorycznym argumentem możesz zmienić
    > moje przekonanie. Głupim poszczekiwaniem nie.

    Przecież ci wyraźne napisałem jak to działa. Kamery IP wysyłają
    strumienie (da się je konfigurować) i są to zwykłe strumienie h255 lyb
    obecnie h256 (lub X zamiast h - te z x są bardziej ołpen sorsowe).
    Całkiem dobrym pomysłem jest nagrywanie "przeciętnej" jakości jako
    strumień główny i dodatkowy "wymaksowany" zachowywany (wraz z czasem
    prealarmu) w przypadku wykrycia przez kamerę (lub rejestrator w
    przypadku kamer analogowych) czegoś "interesującego" (kiedyś
    rzeczywiście bywało że dodatkowo nagrywał zdjęcia). Ot i cała tajemnica
    działania nowoczesych systemów CCTV. Jak czegoś nie rozumiesz to daj
    znać - spróbuję wyjaśnić w prostych słowach - przyda ci się w pracy
    skoro jesteś specem od cyberbezpieczeństwa;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!