    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    <uhtiir$rkl$3$Shrek@news.chmurka.net> <MGA0N.73967$6L_4.56412@fx14.ams1>
    <ui0c58$ju8$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <137fxbix0c90w$.gd40x47g5pb7$.dlg@40tude.net>
    <bnW0N.78478$3_a2.10970@fx12.ams1>
    <ui2hk2$2ui$58$RTomasik@news.chmurka.net>
    <BEf2N.79590$U4F3.28755@fx09.ams1>
    <uidn13$3a4$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uidp71$2ak$4$Shrek@news.chmurka.net> <fPz2N.29133$dr77.6158@fx01.ams1>
    <uiejij$krl$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <WVA2N.29135$dr77.5271@fx01.ams1>
    <uig61m$krm$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <fuqz57i3pspw.lr7lwslbdkeo$.dlg@40tude.net> <56V2N.8$4Fc2.5@fx14.ams1>
    <uihbr5$krl$19$RTomasik@news.chmurka.net>
    Date: Thu, 09 Nov 2023 05:06:10 GMT

    On 2023-11-09, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tylko ja na to nie mam wpływu. Mam, co mam.

    Jo, ale gadamy, ajki to musiałby być rejestrator nawsobny, aby było
    lepiej niż jest.

    > Ze szkolenia zapamiętałem, że właśnie jest tak, że jest tablica
    > opisująca stempel czasu oraz adres pliku oraz pliki. W praktyce, jeśli
    > mam wyrwany z rejestratora nośnik, to analizuję to AUTOPSY i dostaję
    > milion obrazków. Te obrazki układa się na osi czasu. AUTOPSY to sobie
    > robi pewnie na bazie metadanych. No i teraz możemy podglądać te obrazki.

    Ale to przy zdjęciach rozumiem?

    > Przy czym zdaję sobie sprawę, ze standardy są bardzo różne. Ale ja nie
    > jestem konstruktorem rejestratorów. Po prostu czasem wyciągam z nich
    > dane i staram się to zrobić najlepiej, jak się da.
    >
    > Czasem są sekwencje filmików. System na ządanie na zewnętrzny nośnik
    > archiwizuje wybrany kanał jako jeden filmik albo jako jakieś odcinki.

    Do tego to na ogół NVR/DVR potrzebne. Nb. te urządzenia są zwykle tak
    fatalnie zabezpieczone, że tam chyba żadnego szyfrowania jednak nie ma.
    Ale w sumie łatwo zaimplementować a sens by był.

    --
    Marcin