  • Data: 2023-11-09 06:41:23
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie tak. Powiedzmy na dysku masz zdjęcia w rozdzielczości 1920 x 1080
    > pikseli. Rejestrator zrzuca to do rozdzielczości 640 x 480 pikseli.

    A masz jakiś pomysł dlaczego resjestrator miałby mieć na dysku FHD a
    wypluwać z siebie na nośnik zewnętrzny VGA?

    > W praktyce ja to robię tak, że zgrywam filmik i go analizuję. Potem, jak
    > już znajdę moment, który ma znaczenie, to wracam do rejestratora i
    > zgrywam ten okres do obrazków. Nie każdy rejestrator na to pozwala, ale
    > ja ne twierdzę, że wszystkie tak robią. Po prostu warto o tym pamiętać.
    > U nas spotyka się rejestratory sprzed kilkunastu lat, które pracują.

    No i się wyjaśniło. Po prostu jak pisałem od początku trafiłeś na taki
    co może zpisywać kilka strumieni i zapisywał dajmy na to wedle twojego
    przykładu 640x480 25kl/s i 192x1080 powiedzmy 1kl/s. Tylko nie
    zrozumiałeś i wydawało ci się że dvr zapisuje na swoją pamięć wewnętrzną
    zdjęcia ful HD i z jakiegoś niezrozumiałego z nich robi film VGA. Czyli
    coś zobaczyłeś, nic nie zrozumiałeś ale uważasz się za specjalistę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!