    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    Date: Tue, 7 Nov 2023 18:16:07 +0100
    <uhu7md$2ui$44$RTomasik@news.chmurka.net> <ui04hf$26b8u$2@dont-email.me>
    <ui0f88$2uh$67$RTomasik@news.chmurka.net> <ui0gbk$29ad5$1@dont-email.me>
    <ui0ukg$2ui$55$RTomasik@news.chmurka.net> <ui2n1g$2p23r$1@dont-email.me>
    <ui2pma$fuq$8$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ui2t9l$2ui$60$RTomasik@news.chmurka.net>
    <Zje1N.81394$9An3.51278@fx06.ams1>
    <frd2w9a18ohx.uuz89zqz4gyw$.dlg@40tude.net>
    <uib9eh$59e$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <uibhcg$59e$12$Shrek@news.chmurka.net>
    <1ovjrhb9nbvzk$.1158q96xjx3jz$.dlg@40tude.net>
    <uidnqh$2ak$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <s...@4...net>
    <uidp55$2ak$3$Shrek@news.chmurka.net>

    On Tue, 7 Nov 2023 17:43:52 +0100, Shrek wrote:

    > Przejadą a ja pojdę za nimi - finalnie i tak szybciej niż jechać za

    A, czyli tylko zjezdzasz, a nie wyprzedzasz.

    > zatwardzeniem a zapierdalaczy i tak przepuszczam - po co mi na dupie
    > mają siedzieć.

    Rozpedzasz do 180 czy 160 i zostają nieliczni zapierdalacze.

    Z drugiej strony - zjezdzasz, przepuszczasz, wracasz na lewy,
    rozpędzasz do 160 ... i teraz ty siedzisz na d* :-)

    Gdzies tam jeszcze jakas ciezarówka moze sie trafic ..

    > Nic nie proponuję - sugeruję, że chciałbym wyprzedzić z lewej ale bez
    > chamstwa i oślepiania "przeciwnika". W sumie rzadko mi się zdarza - na
    > wyjątkowych uparciuchów. Większość normalnie zjeżdza jak ma
    > wystarczająco miejsca.

    to się zgadza. I tu swiatła nie pomogą.

    Wiec chodzi o tą mniejszość :-)

    > A odcinek dc-óć to i tak patologia autostradowa
    > zarówno ze strony zamulaczy jak i zapierdalaczy, więc podchodzę do tych
    > stu kilometrów jak do dzikiej przyrody - nic nie poradzisz...

    Predkosc zapierdalaczy wysoka :)

    J.