    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    <uhtiir$rkl$3$Shrek@news.chmurka.net> <MGA0N.73967$6L_4.56412@fx14.ams1>
    <ui0c58$ju8$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <137fxbix0c90w$.gd40x47g5pb7$.dlg@40tude.net>
    <bnW0N.78478$3_a2.10970@fx12.ams1>
    <ui2hk2$2ui$58$RTomasik@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 07 Nov 2023 00:36:49 GMT

    On 2023-11-03, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Powodów, dla których kamera może przestać nagrywać jest masa. Może
    > przykładowo spaść. Jest też masa przyczyn, z których nie może ona

    To nie powinny być kamery, których prosty upadek powoduje uszkodzenie.

    > pracować cały czas. Przykładowo zwianych z Ustawą o ochronie informacji.
    > Po za tym była "drama" z rejestrowaniem czynności fizjologicznych, czy
    > przerwy śniadaniowej. Gdyby nie to, to najprościej byłoby nie wyposażyć
    > jej w wyłącznik. Kamera włącza się z chwilą wyjęcia z ładowarki i
    > wyłącza, jak ją wkładasz do ładowarki.

    To się da zrobić z sensem, włączając w to odwiedziny w kiblu. Jasne, że
    w 100% nie da się wszystkiego ogarnąć, ale wtedy powtarzające się
    incydenty będą znakiem, że ktoś coś kombinuje.

    > Dziwi mnie że urządzeń nike wyposażono w zabezpieczenia elektroniczne.
    > Bo przecież taki monitoring profesjonalny w ogóle nie zapisuje filmiku,
    > tylko obrazki macierz tych obrazków. Jak czegoś brakuje, to widać. Jeśli
    > chcesz filmik, to programowo robisz to z klatek. Mało kto wie, że z
    > rejestratora można wyciągnąć obraz z o wiele większą rozdzielczością,
    > niż się zabezpiecza filmiki. Czasem ma to krytyczne znaczenie.

    Powyżej masz na myśli ramki typu I- P- i podobne, czy coś innego, bo nie
    łapię?

    --
    Marcin