  • Data: 2023-11-06 19:00:50
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie śledziłem tego. Gdzieś przeczytałem o tym opadaniu naboju na dół i
    > kiedyś robiłem losowanie na strzelnicy. Chyba akurat na WILAMIE. Ale
    > rewolwer, to rewolwer. O zasadę chodzi.

    W nagancie na pewno nie ma to realnego znaczenia, bo tam po prostu
    bębenek ciężko chodzi. W łamanych i bocznych zamykało się rewolwer w
    ruchu więc znów ciężar na dole nie miał specjalnego znaczenia (a nawet
    jesli miał to raczej na niekorzyść grającego).

    Wygląda na to że robert dał się ograć na własnym polu i co ciekawe sam
    ta grę zaczął.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!