  • Data: 2023-10-31 20:32:55
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2023 o 17:46, J.F pisze:
    > Tylko "normalnie" oznacza przy mniejszej predkosci,
    > gdzie jest wiecej czasu na manewry.
    > A tu zostawały sekundy.

    Zakładając, że jechał o 100 km/h szybciej, to zbliżał się 30 metry w
    ciągu sekundy. Z jakiego dystansu mógł dostrzec KIA? W ogóle, to w nocy
    pewnie z kilkuset metrów, ale jego umiejscowienie na pasie, to już
    pewnie z kilkudziesięciu metrów. Ja, to się dziwię, że on w ogóle tak
    daleko zajechał.

    > Kolejna sprawa - być moze bmw byl na tyle blisko, ze juz nie dałby
    > rady wyhamować, więc musiał uciec na inny pas.

    Ale to właśnie sytuacja o której pisałem. Są kierujący, którym się
    wydaje, że wszyscy powinni na nich uważać. On nie powinien do KIA
    podjeżdżać na dystans, na którym nie wyhamuje. No chyba, że jechał
    środkowym pasem, no to miał prawo, ale wówczas KIA nie powinna mu
    zajechać drogi.

    Błyskanie światłami mogło być formą ostrzeżenia, by KIA uważała, bo
    idiota jedzie środkowym. Zaś KIA uznała, że mu ustąpi lewy pas. No to
    BMW próbowało przeskoczyć na lewy.

    --
    (~) Robert Tomasik