  • Data: 2023-10-31 20:11:01
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2023 o 16:37, Kviat pisze:

    > Przecież możesz to zobaczyć na własne oczy:
    > https://www.youtube.com/watch?v=6Ygh1KVAhq8 1:20

    Zobaczyłem. Dokładnie nic z tego nie wynika. W prawym dolnym rogu kadru
    mamy jakieś ślady hamowania. Już na pasie awaryjnym. One prowadzą wprost
    do odkształconej barierki. No i to ślady hamowania na pasie środkowym
    związku z tym mieć nie mogą. Chyba, że KIA już stała wówczas prostopadle
    do kierunku, bo inaczej jeśli miała prawe koło na pasie awaryjnym, to
    BMW na środkowy jej nie trafi.

    Na środkowym mamy ślady zablokowania trzech kół. To by sugerowało, że
    koło BMW urwało się wcześniej. Gdzieś poniżej kadru. Co chcesz z tego
    wywnioskować? Miejsce zderzenia pewnie jest kilkadziesiąt metrów poniżej
    kadru.

    Trochę więcej sensownego widać 1:09. Tam widać, że nic nie widać. Nie ma
    śladów hamowania przed uderzeniem, chyba że są jeszcze wcześniej, czego
    wykluczyć nie można. To co chcesz z tego wywnioskować?

    Jeszcze w 1:28 w okolicy BMW też są jakieś ślady hamowania. Odnoszę
    wrażenie, że tych śladów, to by tam więcej znalazł. Po prostu z tych
    śladów niewiele wynika.

    > Wniosek jest taki, że wymyślasz te swoje teorie z dupy nie mając
    > pojęcia o czy piszesz, bo nawet nie sprawdziłeś.

    Ale co ja mam sprawdzać? Widziałeś jakieś wiarygodne dane? Tam jest
    biegły. Zebrał dane i trzeba czekać, jak zrobią rekonstrukcję. Jak
    będzie rekonstrukcja, to dopiero można się zastanowić, kto jest winien i
    tyle.

    > Albo sprawdziłeś, ale do upadłego będziesz brnął (jak zwykle) i z
    > premedytacją oczerniał innych, że kłamią, licząc na to, że ktoś ci tu
    > zaufa i uwierzy na słowo bez weryfikacji z kim ma do czynienia.

    Ale nikt mi nie ma w co wierzyć, bo ja piszę, że nie wiem.

    > Geniuszu od ekslplojdów. Robisz tak, a potem płaczesz, że jacyś
    > ludzie się na ciebie uwzięli, bo złośliwie zawsze piszą co innego niż
    > ty twierdzisz...

    Ale czemu uwzięli? Masz odmienne zdanie. Ja nie mam z tym problemu.
    Jakbyś jeszcze miał argumenty, to może byś mnie przekonał. A tak, to po
    prostu doskonale się bawię.
    --
    (~) Robert Tomasik