    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Droga - kto odpowiedzialny.
    Date: Thu, 20 Aug 2009 13:00:16 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > A kogo? Wielkiego Latającego Potwora Spaghetti? Czy Niewidzialnych
    > Różowych Jednorożców?

    ups, myslałem, ze to dośc jasne, skoro caly czas rozmawiamy o policjancie
    ktory był na miejscu wypadku, i ktoremu zwracano na to uwage.
    Ba, jezeli to nie jest zakresem jego obowiazków, mmogl przeciez powiedziec
    ze on sie tym zajmowac nie bedzie. Niczego takiego nie słyszałem.

    > A co ma niby ten policjant zrobić? Przebudować profil drogi? Czy stać
    > tam non stop z fotoradarem, żeby ludzie się uspokoili z prędkością?
    > Zlituj się!

    Andrzeju, naprawde nie umiesz odpowiedziec na proste pytanie?
    Ma obowiazek zareagowac czy nie?
    Pytasz mnie co ma zrobic? Np. sporządzic notatke słuzbowa na dobry
    poczatek. Przekazac informacje szefowi, jak sam nie wie co ma zrobic, moze
    przeciez dopytac.

    > Chodzi to są tacy "kierofcy" jak ty...

    Rozumiem, ze chciałes po raz kolejny obrazic swojego rozmówce i napisac ze
    jestem chory? szkod, zawsze sadziłem, prezentujesz jednak troche wyzszy
    poziom konwersacji.

    > Ech... Kiedyś byłem na komendzie i biedny dyżurny właśnie odbierał
    > telefon od jakiegoś [censored], który robił mu awanturę, że policja
    > nie naprawiła mu jeszcze rury wodociągowej, którą ktoś niechcący przy
    > jakichś wykopkach uszkodził... Toczka w toczkę.

    mozesz dokładniej wyjasnic porownanie?
    Czy ja oczekuje, ze to policjant bedzie stawiał ten znak, tudziez
    analizował oznakowanie tego fragmentu.
    Gdybys chciał zrobic analogiczne porównanie, moglbys np. powiedziec, ze
    ktos zadzwonił na pogotowie hydrauliczne i niewiadomo dlaczego awanturuje
    sie ze juz trzecia osoba utopiła sie w dziurze ktora powstała po awarii
    rury.

    > Wniosek o ponowny egzamin. Tzn. pośrednio, poprzez punkty.

    To znaczy ile tych punktów sie nalezy za wypadniecie z drogi?

    > Niedostosowanie prędkości do warunków drogowych i jazda zagrażająca
    > bezpieczeństwu.

    Czyli ile za to tych punktów?

    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
    siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome