  • Data: 2005-04-10 14:46:55
    Temat: Re: Dozywotni zakaz wstepu na Onet czat
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow> szukaj wiadomości tego autora

    .Dyskusja byla
    > polityczna i wymknela sie spod kontroli slownej niestety....Jedna osoba w niej
    > uczestniczaca narobila mnostwo screenow i wyslala czat adminowi.I oto
    > niespodziewanie dowiaduje sie ,ze mam dozywotnio zabanowany wstep na czata
    > Onetu (po moi IP)

    No to wzrosła moja wiara we wszelkiej maści adminów.Niech dobry los
    da temu czlowiekowi niewysychające źródełko piwa do końca życia.
    Chamstwo trzeba tępić czerwonym żelazem i batogiem:-)

    Pytanie do grupy, jakoże jestem tzw lajkonikiem w sprawach netu..
    Czy grupę dyskusyjną taką jak ta można też moderować?