  • 1. Data: 2005-04-09 17:00:10
    Temat: Dozywotni zakaz wstepu na Onet czat
    Od: "Ela" <r...@o...pl>

    Bardzo prosze o porade.
    Kilka dni temu zdarzylo mi sie od 4 lat ,po raz pierwszy w zyciu wziac udzial
    w czatowej awanturze w jednym z pokoikow Onetu na czacie.Dyskusja byla
    polityczna i wymknela sie spod kontroli slownej niestety....Jedna osoba w niej
    uczestniczaca narobila mnostwo screenow i wyslala czat adminowi.I oto
    niespodziewanie dowiaduje sie ,ze mam dozywotnio zabanowany wstep na czata
    Onetu (po moi IP)Wymienilam kilkanascie maili z adminem wytykajac mu,ze po
    pierwsze:nie uprzedzil mnie o przedsiewzietych co do mnie krokow-tylko
    postawil mnie pzred faktem dokonanym tym samym pozbawiajac mnie prawa do
    obrony,po drugie:nigdzie na Onecie nie znalazlam przepisow okreslajacych
    rodzajow kary za dane przewinienie.Uwazam ,ze kara na mnie nalozona jest
    niewspolmiernie duza do mojego przewinienia.Lecz wymiana korespondencji a czat
    adminem nic nie daje dlatego zamerzam ja pzreniesc do realu,rownie zwrocic sie
    do jego zwierzchnika i w zwiazku z tym moje prosba.
    Na jakie paragrafy konstytucji lub prawa cywilnego moge sie powolac?Wszak
    nawet morderca ma prawo do obrony.Jak wytknac adminowi ,ze kare ustanowil taka
    jaka sam zechcial nigdzie nie dajac mi odnosnika z przepisow dzialania czatu.
    Bardzo prosze o rade.Jestem osoba z natury spokjna i wrazliwa,mam na czacie
    wielu znajomych,nigdy nie mialam konfliktow z prawem a tu taka rzecz.Pracuje z
    malutkimi dziecmi,dyskusje na czacie z doroslymi sa dla mnie odskocznia od
    mego zycia zawodowego.Popelnilam blad ale nie chce miec na stale zabanowanego
    wstepu na czat do konca zycia,pomozcie prosze :))

  • 2. Data: 2005-04-09 17:14:48
    Temat: Re: Dozywotni zakaz wstepu na Onet czat
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    witam
    ..jaja se robisz ;-)) ? czatów w necie pełno , olej to i już, przenieś się
    gdzieś na wp. lub polchat
    zdrowaśki

  • 3. Data: 2005-04-09 17:17:32
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ela" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na jakie paragrafy konstytucji lub prawa cywilnego moge sie powolac?

    Ten czat jest prywatny i moga banowac kogo chca.

  • 4. Data: 2005-04-09 17:21:44
    Od: "Ela" <r...@o...pl>

    Olac to sobie moge w kazdej chwili,chodzi mi o zasady.Jak prywatny to
    znaczy ,ze kazdy czlowiek czy instytucja prywatna moze robic prywatnie z
    drugim czlowiekiem co mu sie podoba?To chyba cos nie tak...

  • 5. Data: 2005-04-09 17:32:55
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ela" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Nie przesadzaj. Nic z toba nie zrobili. Ani Cie ten moderator nie zniewazyl,
    ani tym bardziej nie uderzyl ;) Po prostu dali Ci do zrozumienia, ze Cie
    chca :) Czym tu sie przejmowac?

  • 6. Data: 2005-04-09 17:38:06
    Od: "Ela" <r...@o...pl>

    > Nie przesadzaj. Nic z toba nie zrobili. Ani Cie ten moderator nie zniewazyl,
    > ani tym bardziej nie uderzyl ;) Po prostu dali Ci do zrozumienia, ze Cie
    > chca :) Czym tu sie przejmowac?

    Widzisz oprocz "zasad" o ktorych napisalam powyzej tesknia za mna na czacie
    pewne osoby ,ktore bardzo przywyczaily sie do mojej tam obecnosci.Z czescia
    znajomych mam kontakt na GG lub Skype,niemniej jednak s a osoby ktore nie maja
    tych komunikatorow a preferuja dyskusje na czacie.Ale jak juz wspomnialam
    glownie chodzi o tzw.zasady,jeden czlowiek z drugim nie moze przeciez robic co
    mu sie podoba,prawda?Mielibysmy wtedy anarchie do kwadratu...

  • 7. Data: 2005-04-09 17:38:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ela wrote:
    > Olac to sobie moge w kazdej chwili,chodzi mi o zasady.Jak prywatny to
    > znaczy ,ze kazdy czlowiek czy instytucja prywatna moze robic prywatnie z
    > drugim czlowiekiem co mu sie podoba?To chyba cos nie tak...

    Jak prywatny to może co chce.

  • 8. Data: 2005-04-09 17:42:21
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Ela napisał(a):
    > Olac to sobie moge w kazdej chwili,chodzi mi o zasady.Jak prywatny to
    > znaczy ,ze kazdy czlowiek czy instytucja prywatna moze robic prywatnie z
    > drugim czlowiekiem co mu sie podoba?To chyba cos nie tak...

    Jeśli nie wpuścisz kogoś do mieszkania, to też spodziewasz się, że
    będzie mu przysługiwać odwołanie?

    KG

  • 9. Data: 2005-04-09 17:44:36
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ela" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Jedyne co mozesz zrobic to poprosic, aby zdjeli blokade, ale wlasnie ze
    wzdledu na zasady uwazam, ze nie powinnas prosic sie byle kogo.

  • 10. Data: 2005-04-09 17:49:49
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia 9 Apr 2005 19:21:44 +0200, Ela napisał(a):

    > Olac to sobie moge w kazdej chwili,chodzi mi o zasady.Jak prywatny to
    > znaczy ,ze kazdy czlowiek czy instytucja prywatna moze robic prywatnie z
    > drugim czlowiekiem co mu sie podoba?To chyba cos nie tak...

    A Ty każdego do domu wpuszczasz i powalasz się jeszcze wyzywać ?
    JanuszHr