  • Data: 2005-04-10 21:13:35
    Temat: Re: Dozywotni zakaz wstepu na Onet czat
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ela" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2c88.000008b1.425992fd@newsgate.onet.pl...

    > No wlasnie o to mi chodzilo,ta mysl,ze kazdy regulamin i umowa musi
    > dzialac w
    > dwie strony..

    Oczywiście

    "umowa" jest tu:
    http://czat.onet.pl/1,1131530,1311,reguly.html

    podejrzewam, że admin postąpił zgodnie z cz.II.p.7

    A Ty naruszyłaś tenże punkt oraz punkt 2 tej samej części (jeśli się mylę
    niech ktoś mnie poprawi - nie jestem prawnikiem)

    O co ten hałas ??

    Regulamin powinnaś sobie przeczytac na początku korzystania z Czatu.
    Złamałaś go, poniosłaś konsekwencje swojego postępowania - i to wszystko.

    Monika