    From: "Jarosław" <jpj(usunto)@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dozywotni zakaz wstepu na Onet czat
    Date: Sat, 9 Apr 2005 21:40:25 +0200

    Użytkownik "Ela" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2c88.000005ee.425812fe@newsgate.onet.pl...

    > Widzisz oprocz "zasad" o ktorych napisalam powyzej tesknia za mna na
    > czacie
    > pewne osoby ,ktore bardzo przywyczaily sie do mojej tam obecnosci.Z
    > czescia
    > znajomych mam kontakt na GG lub Skype,niemniej jednak s a osoby ktore nie
    > maja
    > tych komunikatorow a preferuja dyskusje na czacie.Ale jak juz wspomnialam
    > glownie chodzi o tzw.zasady,jeden czlowiek z drugim nie moze przeciez
    > robic co
    > mu sie podoba,prawda?Mielibysmy wtedy anarchie do kwadratu...

    Witam.
    Chyba nie rozumiesz, że czat jest tak samo prywatny jak np dom.
    To, że ktoś Ciebie wpuszcza do swojego domu (czata) nie znaczy,
    że masz JAKIEKOLWIEK prawo do bycia tam.
    Jesli własciel domu (czata) Ciebie wyprasza, to nie ma znaczania ilu z JEGO
    GOŚCI Cię lubi.
    Jeszcze raz, tu nie zrobiono nic z Tobą. Po prostu zatrzaśnięto Ci przed
    nosem drzwi do PRYWATNEJ WŁASNOŚCI. Co byś powiedziała, gdybś np mnie
    wyrzuciła ze swojego domu, bo np naubliżałem Twoim znajomym, a potem
    próboiwał jeszcze straszyć Cię konstytucją?
    Pozdrawiam.
    Jarek