  • Data: 2007-07-30 08:44:57
    Temat: Re: Dozwolone od - odpowiedzialność prawna
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-07-2007 o 00:31:21 Piotr <p...@w...pl> napisał(a):

    > może faktycznie sprawdzić tę legitymację i ewentualnie nie wpuścić??

    W pewnych szczegolnych sytuacjach na pewno mozna nie wpuscic. Np. gdy
    dziecko jest zbyt mlode by moglo zostac pozostawione bez opieki opiekuna.
    Albo gdy film zawiera tresci pornograficzne. Tylko nie wiem czy bedzie
    mozliwosc wylegitymowania delikwenta... posrednio, przez policjanta,
    daloby sie.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.